Wij zijn heel blij met ons nieuwe dekbed. Het is heerlijk zacht en licht, het vouwt echt om je heen waardoor het lekker warm is. Ik vind het zelf ook heel fijn dat het van natuurlijke materialen is, gerecycled dons zodat dit dierlijk product een zo lang mogelijk leven krijgt en dat het in Nederland geproduceerd is met eerlijke lonen en weinig uitstoot voor transport. Geen 5 sterren omdat het wel aan de prijs is maar toch voor gekozen vanwege het eerder genoemde.
5 Reviews
Keurige dienstverlening
Als boven
Super kwaliteit - letterlijk een droom om in te slapen, heerlijk gevoel :-) En duurzaam geproduceerd
Prachtig dekbed, waarvan je denkt zal dat wel warm genoeg zijn? Maar dat is het zeer zeker. Mooi materiaal, licht en luchtig en toch heerlijk warm.
en voelt goed
hieronder slapen is heerlijk
Bewust gekozen voor gerecycled omdat ik dit belangrijk vind. Alleen jammer dat het tijk zo kraakt. Helaas zijn alle dekbedden, behalve de duurdere luxe versie, hetzelfde. Kreeg gelukkig van de klantenservice meer tijd om het uit te proberen omdat het nu te warm is om onder een dekbed te liggen.
Heelijk!
Erg blij met onze gerecyclede dekbed… en je kan je eigen dekbed opsturen voor hergebruik
- U leest momenteel pagina
- Pagina
- PaginaVolgende







