Goed
4 Reviews
Goede en snelle communicatie en goede service.
Perfect
Mooi kussen, precies goed
Niet voldoende gevuld
Op zich een kussen gemaakt van prima materiaal alleen is het erg jammer dat het kussen maar voor de helft gevuld is. Totaal niet ‘stevig’ dus zoals aangegeven. Met een navul zakje is dit misschien op te lossen maar daarmee wordt t wel een erg prijzig kussen.
Half gevuld kussen
Helaas is het stevige kussen maar voor de helft gevuld. Na 1 nacht slapen is het onbruikbaar. Verder is het een mooi kussen, met een fijne vulling... Maar bestel zelf wel even één of 2 navulzakjes wol erbij, anders heb je er weinig aan. Jammer!
Pagina
- U leest momenteel pagina





